2015年02月03日

島口説  沖永良部島の集落照会の歌です。

島口説  沖永良部島の集落照会の歌です。

島口説(1) (故人 幸山先照)バージョン 3パターン程あるそうです。

・島の美(ちゅ)らさや出花ぬ島 
 海老ぬ捕らゆぬ西原よ                          
 章魚(たこ)ぬとらゆぬ国頭島

・山ぬ不自由や喜美留島 
 品物ぬ集い和泊村 
 芋ぬできゆぬ和の島

・砂糖ぬできゆぬ玉城しま
 水路ぬ長さや大城(ふうぐすく)、
 茣蓙(ござ)ぬできゆぬ皆川・古里

・米ぬできゆぬ竿津・赤嶺
 ちぐぬとりゆぬ久志検よ。
 草履(さば)ぬきゅらさや上平川(ひょう)ぬ島

・水ぬやなぎさ余多島。水ぬきゅらさや屋者ぬ島。
 島ぬ高さや下平川島

・言葉(むに)ぬあらさや芦清良よ。
 言葉ぬすらべや黒貫島。
 里原通ゆぬ瀬利覚じま。

・髪(はらじ)ぬ結いきゅらさ小米・知名(じんにゃ)
 人ぬまぎさや屋子母じま
 米ぬ少なさにいじゃとじま

・水ぬきりゆぬ徳時じま
 粟ぬとりゆぬ島尻じま
 割り田にだかゆぬ正名じま

・島ぬまぎさや田皆じま
 衣装ぬゆたさや上城じま
 言葉やはらさにしみじま

・しいぎゃにだかゆぬ田舎平(にゃひゃ)・後蘭
 山にだかゆぬ永嶺・瀬名
 松木にだかゆぬ城じま

・峰に圧さゆぬ打田じま
 溜池にだかゆぬ根折ぬしま
 烏賊ぬとりゆぬ畦布じま

・寺ぬゆたさや手々知名よ
 港ぬゆたさや伊延じま
 うりからできたぬ島口説
 今が今まで語挙ぎたん(ゆみあぎたん)

同じカテゴリー(沖永良部島観光情報サイト)の記事画像
BS西郷隆盛 日本を変えたリーダー
ジャガイモ 沖永良部島
沖永良部島の画像 YAHOO検索
世の主600年祭 沖永良部島
ボラバイト
沖永良部島のリピーター
同じカテゴリー(沖永良部島観光情報サイト)の記事
 BS西郷隆盛 日本を変えたリーダー (2018-05-23 15:40)
 ジャガイモ 沖永良部島 (2017-02-18 05:37)
 沖永良部島の画像 YAHOO検索 (2016-11-04 18:11)
 世の主600年祭 沖永良部島 (2016-10-13 17:06)
 ボラバイト (2016-05-07 05:21)
 沖永良部島のリピーター (2015-02-28 02:19)
※このブログではブログの持ち主が承認した後、コメントが反映される設定です。
上の画像に書かれている文字を入力して下さい
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。
削除
島口説  沖永良部島の集落照会の歌です。
    コメント(0)